Ostolaskunkäsittelijä, ANDRITZ OY

OSTOLASKUNKÄSITTELIJÄ

Etsimme ANDRITZ Oy:lle Savonlinnaan ostolaskunkäsittelijää vuoden kestävään sijaisuuteen (jatko voi olla mahdollista).

Ostolaskunkäsittelijänä työskentelet osana laskutustiimiä, huolehtien ostolaskujen tarkastus- ja hyväksymisprosessista ASAP-järjestelmässä.

Tehtäviisi kuuluu:

  • Ostolaskujen tiliöinti ja kohdistaminen ostotilauksiin sekä ostolaskujen kierrättäminen.
  • Huolehdit laskumerkintöjen oikeellisuudesta projektien erilaisten laskutusvaatimusten ja verojen osalta. 
  • Varmistat ostolaskujen oikea-aikaisen kirjaamisen ja maksatuksen.
  • Varmistaaksesi laadukkaan ostolaskujen käsittelyn, huolehdit sujuvasta yhteistyöstä myyjien, ostajien sekä mm. kirjanpito-osaston kanssa.

Toivomme sinulta:

  • Olet valmistunut tradenomiksi tai olet kokenut alan osaaja esim. merkonomitaustalla.
  • Sinulla on hyvät tietotekniset taidot (excel yms.). SAP ERP -tuntemus on tehtävässä eduksi.
  • Olet huolellinen ja tarkka, ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot.
  • Olet yhteistyökykyinen, joustava ja positiivisen asenteen omaava tiimipelaaja.
  • Olitpa sitten urasi alkutaipaleella, tai jo kokeneempi taloushallinnon osaaja, toivomme että tartut tehtäviisi innolla ja haluat kehittyä ammatissasi.
  • Kohtalainen englannin kielen osaaminen on tarpeen, sillä työssä ollaan päivittäin kanssakäymisissä eri sidosryhmien kanssa niin suomen kuin englannin kielelläkin. 

Kaikki tehtävät vaativat kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja uskallusta tehdä ratkaisuja omaan osaamiseen luottaen. Töitä tehdään kuitenkin tiimissä, joten tukea ja perehdytystä tehtävään on saatavilla.

Tarjoamme

ANDRITZ Oy tarjoaa mielekkään työn mukavassa työympäristössä, kansainvälisessä yrityksessä.

Muut tiedot

  • Ensisijaisesti toivomme sinun työskentelevät Savonlinnan toimistolla, mutta voimme keskustella mahdollisuudesta työskennellä toisellakin Andritzin Suomen toimistolla.
  • Työsuhde on määräaikainen (sijaisuus) heinäkuun loppuun 2022 asti, mutta sen jälkeen voimme tarkastella mahdollisuutta jatkolle.
  • Päivittäinen työaika liukuvasti toimistoaikana, ma-pe.
  • Palkkaus Teknologiateollisuuden toimihenkilöiden TES:n/ sopimuksen mukaan.
  • Työn aloitus heinäkuussa.

Näin haet

ANDRITZ Oy:n apuna rekrytointia hoitaa Rekryluuri. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen Rekryluurin hakupalvelun kautta mahdollisimman pian tai viimeistään 1.7.2021. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä!

Lisätietoja tehtävästä antaa Rekryluurin Kaisa Luukkanen. Tiedustelut puhelimitse maanantaisin klo 13.00 – 15.00 ja torstaisin klo 10.00 – 12.00 p. 050 4167 592. (ei tekstiviestimahdollisuutta).

——————-

Rekryluuri etsii työntekijöitä suoraan asiakasyritysten palvelukseen. Me vastaamme hakuprosessista ja teemme esivalinnan työnantajaa varten. Työnantaja haastattelee esivalitut työnhakijat ja tekee lopullisen rekrytointipäätöksen itse. Hakiessa voit hyödyntää olemassa olevaa cv:tä tai meidän valmista pohjaamme.

Pahoittelut, haku tähän tehtävään on päättynyt

Laitetaanko haku käyntiin?

010 391 9490

Puheluun ei tarvitse valmistautua - me kysymme oikeat asiat.